اس ام اس جمله های غمگین
SWAN
مطالب و عکس های جدید

   به نامردی نامردان قسم خوردم که نامردی کنم در حق نامردان عالم

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   در اخرين لحظه ديدار به چشمانت نگاه كردم و گفتم بدان آسمان قلبم با تو يا بي تو بهاريست

 

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

  شايد آن روز كه سهراب نوشت : تا شقايق هست زندگي بايد كرد خبري از دل پر درد گل ياس نداشت بايد اينجور نوشت هر گلي هم باشي چه شقايق چه گل پيچك و ياس زندگي اجبارست

 

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   خيال ميکردم عشق عروسکي است که ميتوان با آن بازي کرد ولي افسوس اکنون که معني عشق را درک کرده ام فهميده ام که خود عروسکي هستم بازيچه دست سرنوشت

 

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   خيلي سخته که توي پايیز با غريبي آشنا شي، اما وقتي که بهار شد يه جورايي ازش جدا شی

 

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   گرچه سكوت بلندترين فرياد عالم است ولي گوشم ديگر طاقت فريادهاي تو را ندارد كمي با من حرف بزن

 

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   اشك ها اسكي سواراني ماهرند كه از زير چشم ها شروع به حركت مي كنند و از گونه ها با مهارت مي پرند و در كنار لب ها از خط پايان مي گذرند

 

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   خداوندا چرا دل آفريدي ؟ چرا اين دل را عاشق آفريدي ؟ اگر عاشق شدن جرم و گناه است چرا سيماي زيبا آفريدي ؟

 

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   وقتي دهکده اي آتش مي گيرد همه دودش را مي بينند اما وقتي قلبي آتش مي گيرد کسي شعله اش را نمي بيند

 

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   وقتي كبوتري شروع به معاشرت با كلاغها ميكند پرهايش سفيد ميماند، ولي قلبش سياه می شود

 

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   روي ديوار مقابل پنجره‌ات قلبي كشيدم زيبا، تا ارزش عشق هميشه در خاطرت باشد، امروز تو راديدم كه روي قلبم مي‌نوشتی: زباله‌هايتان را در اين محل نگذارید

 

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   اين روزها انگار باد به گوش آدمها مى رساند ، که چقدر تنهايم ؛ عجيب است همه مى خواهند دوستان خلوتشان را ، با من قسمت کنند ! حتما چشمهايم هر صبح ، به راحتى باران ديشب را ، لو مى دهد

 

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   چه ساده با گريستن خويش زنده مي شويم و چه ساده در ميان گريستن مي ميريم و در فاصله ي اين دو به سادگي چه معمايي مي سازيم به نام زندگي

 

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   دوست داشتن کسي که لايق دوست داشتن نيست اسراف محبت است

 

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   چشمامو وقف تــو کردم، دل به خلوت تــــو بستم ، هم ترانه پس كجايي؟! من كه مردم از جدايـی، دل شكسته و غــريبم، جون ميدم اگـــه نيايی

 

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

   سيب سرخي را به من بخشيد و رفت، عاقبت بر عشق من خنديد و رفت، اشک در چشمان سردم حلقه زد، بی مرووت گريه ام را ديد و رفت

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   زندگي دفتري از خاطره است ... يک نفر در دل شب ، يک نفر در دل خاک ... يک نفر همدم خوشبختي هاست ، يک نفر همسفر سختي هاست ،چشم تا باز کنيم عمرمان مي گذرد... ما همه همسفريم

 

   بااشک،تمام کوچه راترکردم، رفتیو ندیدی که چه محشرکردم. دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد دلبستگی ام رابه توباورکردم.

 

   تو باراني من باران پرستم تودريايي من امواج تو هستم اگرروزي بپرسي باز گويم: تو من هستي و من نقش تو هستم

 

   چترم باز باشد یا بسته فرقی نمی کند بی تو آسمان دلم همیشه ابریست

 

   حیات درختان در بخشش میوه است . آنها می بخشند تا زنده بمانند ، زیرا اگر باری ندهند خود را به تباهی و نابودی کشانده اند

 

   يادها رفتند و ما هم ميرويم از يادها. کي بماند برگ کاهي در ميان بادها

 

   هرگز حسرتي در هيچ کجاي دنيا اين چنين يکجا جمع نمي شود که در همين سه واژه کوتاه : او دوستم ندارد

 

   غلط است هر كه گويد دل به دل راه دارد دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد

 

   ديروز در دادگاه دلم مغز من قاضي بود...متهم قلبم بود...جرم من عشقم بود...عشق من ياد تو بود!! ( آيا ) حق من اعدام بود؟؟؟

 

   يكي بود يكي نبود زير اين سقف كبود ، يه غريبه آشنا دل و جونم و ربود. اين جوري نگاهم نكن ، گل ياس مهربون . اون غريبه خودتی

 

   زندگي چون گل سرخيست . پر از خار . پر از برگ. پر از عطر لطيف.. يادمان باشد اگر گل چيديم , عطر و برگ و گل و خار همه همسايه ديوار به ديوار همند

 

   اشکاتو پاک کن همسفر گاهي بايد بازي رو باخت اما اينو يادت باشه باز مي شه زندگي رو ساخت

 

   شاید زندگی آن جشنی نباشد که انتظارش را داشتی ... اما حالا که دعوت شده ای ،‌زیبا برقص

 

   گل اگر خشک شود ساقه اش مي ماند دوست اگر جدا شود خاطره اش مي ماند

 

   وقتي زندگي صد دليل براي گريه کردن به تو مي دهد تو هزار دليل براي خنديدن به او نشان بده

 

   پرسيدم چرا دوستم داري؟ توي چشمام نگاه كرد وهيچي نگفت گفتم شايد واقعا دوستم نداره؟ وقتي رفت فهميدم دوست داشتن دل ميخواد نه دليل

 

   گریزانم از این مردم که با من به ظاهر همدم و یکرنگ هستند... ولی در باطن از فرط حقارت به دامانم دوصد پیرایه بستند... از این مردم که تا شعرم شنیدند به رویم چون گلی خوشبو شکفتند... ولی آن دم که در خلوت نشستند مرا دیوانه‌ای بدنام گفتند

 

   کسانی که به فکرمون هستند را به گريه مي اندازيم. ما گريه می کنيم برای کسانی که به فکرمون نيستند. و ما به فکر کسانی هستيم که هيچوقت برامون گريه نمی کنند

   من منتظر دیدار تو هستم، سهل است بگویم که گرفتار تو هستم، من در پی این حادثه غمخوار تو هستم، هر چند که دور از منی و من ز تو دورم، بر جان تو سوگند که دوستدار تو هستم

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   بهتره ديگران از ما به خاطر آنچه که هستيم متنفر باشند تا اينکه مارو به خاطر آنچه که نيستيم دوست داشته باشن

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   اگر مي دانستي چه قدر دوستت دارم هيچ گاه براي آمدنت باران را بهانه نمي کردي رنگين کمان من

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   باز در كلبه ي عشق عكس تو مرا ابري كرد.عكس تو خنده به لب داشت ولي اشك چشم مرا جاري كرد

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   من غروب عشق خود را در نگاهت ديده ام.... من بناي آرزو ها را زهم پاشيده ام.... آنچه بايد من بفهمم اين زمان فهميده ام.... در دل خود من به عشق پوچ تو خنديده ام

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   گذشته كتابی است كه آن را باید بارها خواند و از آن تجربه آموخت. آینده كتابی است كه اكنون توسط تو نوشته می شود پس بكوش تا آنچه را كه می نگاری بعد از خواندنش لذت ببری

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   در برابرکسی که معنای پرواز را نمیفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   برای خریدن عشق هر کس هرچه داشت اورد دیوانه هیچ نداشت و گریست (گمان کردند چون هیچ ندارد می گرید) اما هیچکس ندانست که قیمت عشق اشک است و قیمت اشک عشق

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   نام بي نشون تو در برگي از دفتر زندگي ام نقش بسته است هنگامي که خواستم تنها نام تو را آتش بزنم برگ برگ زندگي ام سوخت

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   زندگي را بي عشق سپري كردن غم بزرگي است . اما اين تقريبا برابر است با غمي که زندگي را ترک کنيد بدون اينکه به کسي که عاشقش هستيد بگوييد که دوستش داريد

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   خوشا آنان كه در بازار گيتي خريدار وفا بودند و هستند، خوشا آنان كه در راه رفاقت رفيق با وفا بودند و هستند

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   لاک پشت ها هم عاشق میشن ولی تحمل درد عشق براشون راحته چون حداقل عشقشون آروم آروم ترکشون میکنه

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   كهنه فروش داد ميزنه چراغ شکسته ميخريم….. کفشاي پاره ميخريم …. اسباب کهنه ميخريم ….. بي اختيار دادزدم : کهنه فروش قلب شکسته ميخری

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   نمي دونم گنجشک ها که شبيه هم هستند چه جوري همديگه رو مي شناسن... و نمي دونم چند نفر شبيه من هستند که تو ديگه منو نمي شناسی

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   نخ داخل شمع از شمع پرسيد : چرا وقتي من ميسوزم تو آب ميشي..؟شمع جواب داد مگه ميشه كسي كه تو قلبمه بسوزه و من اشك نريزم

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   عمري با غم عشقت نشستم ........ به تو پيوستم واز خود گسستم ...... وليکن سرنوشتم اين سه حرف بود ....... تو را ديدم. پرستيدم . شکستم

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   عشق يعني حسرتي دريك نگاه عشق يعني غربتي بي انتها عشق يعني فرصت اما كوتاه عشق يعني مرگ اما بي صدا

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   خيلي ها مترسک رو دوست ندارن چون پرنده ها رو مي ترسونن.ولي من دوستش دارم چون تنهايي رو درک ميکنه

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   بازيچه دست يار بودن عشق است، درپنجه غم شكاربودن عشق است، در محاكمه اي كه يار باشد قاضی، محكوم طناب دار بودن عشق است

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   برای يک بار پريدن، هزار، هزار بار فرو افتادم

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   ديگه رو خاك وجودم نه گلي هست نه درخت، لحظه هاي بي تو بودن مي گذره اما به سختی

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   تويي بهانه آن ابرها که مي گريند ، بيا که صاف شود اين هواي بارانی

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   هميشه گريه نشانه ي ضعف نيست! گاهي نشانه ي يك بخشش است-گاهي يك فداكاري- گاهي يك ظلم و گاهي هم نمايانگر عظمت يك...عشق

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   كاش هرگزدرمحبت شك نبود ؛ تك سوارمهرباني تك نبود ؛ كاش برلوحي كه برجان دل است ؛ واژه تلخ خيانت حك نبود

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   افسوس که عشق جاودانه نيست.عشق گل سرخيست که طاقت طوفان را ندارد. عشق يک خاطره سبز است که از آمدن پاييز ميترسد

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

   به همان قدر كه چشم تو پر از زيباييست بي تو دنياي من اي دوست پر از تنهاييست

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------


نظرات شما عزیزان:

مجتبی
ساعت21:31---21 آبان 1390
سلام واقعا وبلاگ خوبی داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط علی بهمنی