10 تا از عجیب ترین انسان ها
SWAN
مطالب و عکس های جدید

10 تا از عجیبترین انسان های دنیا را بشناسید !
 

با وجود فیلم های بسیاری که از ابرقهرمانانی مثل مرد عنکبوتی یا هالک ساخته شده، به دیدن افرادی که قابلیت های خاصی دارند عادت کرده ایم (البته در فیلم ها). اما افرادی که واقعاً خصوصیات خارق العاده ای دارند در زندگی عادی هم وجود دارند. در زیر لیستی از جالب ترین آنها را مشاهده می کنید.

www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

مغز شگفت انگیز (دانیل تامت)

دانیل پال تامت یک دانشمند انگلیسی مبتلا به اوتیسم است که به سادگی محاسبات ریاضی را انجام می دهد، حافظه ی  توالی خارق العاده ای دارد به صورت طبیعی هر زبانی را یاد می گیرد. او با بیماری صرع مادر زادی به دنیا آمده است. دیدن شماره ها به صورت یک رنگ یا احساس خاص از علائم شناخته شده ی این بیماری است اما جزئیات و ویژگی تصاویر ذهنی او منحصر به فرد است. او می گوید که تک تک اعداد تا 10000در مغز او دارای شکل و حس خاص خود هستند و او همچنین می تواند نتیجه ی محاسبات ریاضی را به صورت یک منظره ببیند؛ علاوه بر این اومی تواند احساس کند که یک عدد، اول است یا مرکب. او می گوید تصویر ذهنی که از عدد 289 دارد بسیار زشت است ، عدد 333 بسیار جذاب است و عدد پی زیباست. او از این تصاویر ذهنی با آبرنگ نقاشی می کند.

او رکورد دار حفظ کردن و شمردن عدد پی تا 22514 رقم است که در کمی بیش از 5 ساعت انجام داده است. او علاوه بر این به چندین زبان صحبت می کند از جمله، انگلیسی، فرانسه، فنلاندی، آلمانی، اسپانیایی، لیتوانیایی، رومانیایی، استونی، ایسلندی، ولزی و اسپرانتو. او شخصاً به زبان استونی علاقه مند است چون مصوت های بسیاری دارد. تامت در حال اختراع یک زبان جدید به نام مانتی است. او هر زبانی را به سرعت یاد می گیرد برای مثال زبان ایسلندی را ظرف یک هفته یاد گرفت و در تلویزیون به این زبان صحبت کرد.

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

پسری با دید صوتی (بن آندر وود)

بن آندروود نابینا است هر دو چشم خود را در 3 سالگی به خاطر سرطان از دست داد. با ین حال بسکتبال بازی می کند، دوچرخه سواری می کند و در کل یک زندگی عادی دارد. او نه از سگ راهنما و نه حتی از دستهایش استفاده می کند او خودش یاد گرفت که از طریق انعکاس صدا مسیرش را پیدا کند. بن یک صدای "کلیک" تولید می کند که بازخورد آن را از اشیاء اطرافش باز می گردد. نکته ی جالب این است که گوش هایش این انعکاس را می شنوند و او می فهمد که هر چیز کجاست. او تنها فرد در کل جهان است که بوسیله ی انعکاس صدا می بیند مثل دستگاه سونوگرافی یا دلفین ها.

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

پسر لاستیکی (دانیل برونینگ اسمیت)

پسر لاستیکی که تا به حال 5 بار رکورد دار گینس بوده است، انعطاف پذیر ترین فرد زنده و مشهور ترین بند باز در جهان است. او در بسیاری از بازی های حرفه ای بسکتبال یا بیسبال شرکت کرده و همچنین مهمان بسیاری برنامه های تلوزیونی بوده است. علاوه بر این ها در فیلم هایی مثل مردان سیاه پوش 2 و مجموعه ی CSI: NY هم بازی کرده است. او برای اینکه یک ضربه ی تنیس بزند، بازوی خود را در داد. اوبند بازی و کارهای آکروباتیک منحصر به فردی انجام میدهد.

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

آقای همه چیز خوار (میچل لوتیتو)

میچل لوتیتو متولد 1950 در فرانسه است. او بخاطر خوردن مواد هضم نشدنی مشهور است و به نام آقای همه چیز خوار مشهور شده است. نمایش های او شامل خوردن فلز، شیشه، لاستیک و چیز های دیگر از وسایلی مثل دوچرخه، تلویزیون هوا پیما و اشیاء کوچک تر است که خرد شده و بلعیده می شوند. خوردن هواپیما 2 سال طول کشید؛ از 1978 تا 1980. او از وقتی که کودک بود شروع به خوردن اشیاء عجیب و غریب کرد و از سال 1966 نمایش های خود را آغاز کرد. او از خوردن این چیزها احساس ناراحتی یا درد نمی کند، نه حتی چیزهایی که سمی هستند. در موقع نمایش حدود 1 کیلو گرم از مواد مختلف را به همراه روغن معدنی می خورد و به همراه آن هم مقدار قابل توجهی آب می نوشد. به احتمال زیاد ضخامت معده و روده های او دو برابر اندازه ی معمولی است و احتمالاً اسید های معده ی او هم بسیار قوی تر از معمول هستند که به او امکان می دهند که این غذا های متالیک رابخورد.

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

دندان شاه (راتاکریشنان ولو)

در روز 30 آگوست 2007 مصادف با پنجاهمین سالروز استقلال مالزی، راتا کریشنان ولو رکورد خود را در کشیدن یک قطار با دندان هایش شکست. این بار 6 واگن به هم پیوسته بودند و 297.1 تن وزن داشتند که در یک مسافت 2.8 متری بر روی ایستگاه راه آهن قدیمی در کوالا لامپور کشیده شدند. او در 14 سالگی از یک استاد تمرکز هندی یاد گرفت که چگونه تمام قدرت خود را در یک بخش از بدن متمرکز کند.

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

مرد آهن ربایی ( لیو ثو لین)

لیو ثو لین که یک بازنشسته ی 70 ساله در مالزی است چندی پیش ماشینی را که بوسیله ی یک زنجیر آهنی که به یک بشقاب آهنی در زیر سینه ی او وصل شده بود بر روی یک سطح صاف، کشید. او می گوید که در کودکی متوجه شد که این قابلیت خارق العاده را دارد که اشیاء به پوست او می چسبند، درست مثل یک آهن ربا؛ و او حالا کشیدن ماشین را هم به فهرست نمایش هایش اضافه کرده است. اومی گوید بعد از اینکه در روزنامه خوانده بود که خانواده ای در تایوان چنین قابلیت هایی دارند، چندین شیء آهنی را بر روی شکم خود قرار داده بود و با تعجب تمام مشاهده کرده بود که همه ی آنها، حتی یک اطو، به بدنش چسبیده بودند و جدا نمی شدند. این خاصیت در سه تااز پسران و  دو تا از نوه های او هم به صورت ارثی وجود دارد.

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

مردی که نمی خوابد ( تای انگوک)

تای انگوک 64 ساله می گوید بعد از اینکه در سال 1973 به تب مبتلا شد، دیگر نتوانسته است بخوابد. و در بیش از 11700 شب بی نهایت گوسفند شمرده است ولی به خواب نرفته. او می گوید " مطمئن نیستم که این بیخوابی بر روی سلامتم تأثیر داشته یا نه، اما هنوز سالم هستم و مثل یک فرد عادی کشاورزی می کنم." او می گوید که هر روز دو کیسه ی 50 کیلویی کود را در مسافت 4 کیلومتر تا خانه حمل می کند. همسرش می گوید "شوهرم قبلاً به راحتی به خواب می رفت اما این روزها حتی مشروب هم او را خواب نمی کند. او می گوید وقتی شوهرش برای معاینه به پزشک مراجعه کرد، پزشکان گفتند که او مشکلی ندارد و کاملاً سالم است، فقط مشکلی جزئی در کبد دارد. او در حال حاضر در مزرعه ی خود کشاورزی می کند. او گاهی شب ها در مزرعه کار اضافی انجام می دهد یا اینکه از مزرعه در برابر دزدان محافظت می کند. او از بی خوابی شبانه ی 3 ماه خود استفاده کرده و 2 استخر بزرگ پرورش ماهی کنده است.

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

امپراطور شکنجه ( تیم گرد لند)

به نظر می رسد تیم گرد لند مثل بقیه ی انسانها احساس درد ندارد. اوبرنامه های وحشتناکی را برای بینندگانش در سراسر آمریکا اجرا می کند و با فرو کردن سوزن در بدن خود همه را به تعجب وا می دارد، بدون اینکه از درد به خود بپیچد. آزمایش های علمی نشان داده اند درجات دردی که او قادر است تحمل کند بسیار بیشتر از توان انسان است. او می گوید با استفاده از قدرت فکر می تواند سیخ ها را در بدنش فرو کند و دمای بسیار داغ یا بسیار سرد را تحمل کند بی آنکه اتفاقی برایش بیافتد. اما برای اینکه این کار ها را انجام دهد آناتومی بدن انسان را به خوبی مطالعه کرده است چون سوراخ کردن یک رگ اصلی می تواند مرگ آفرین باشد.

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

نجوا با شیر ها ( کوین ریچارد سون)

کوین ریچارد سون که رفتار گرای حیوانات است می گوید که به صورت غریزی می تواند با گربه سانان بزرگ یک احساس عاطفی نزدیک ایجاد کند. او می تواند شب ها در آغوش شیر ها بخوابد بدون اینکه کوچکترین ترسی از حمله ی آنها داشته باشد. او این کار را نه تنها با شیر ها بلکه با چیتا، پلنگ یا حتی کفتارها انجام می دهد. او شخصاً به شیر ها علاقه دارد و اینکه او چگونه می تواند زیر دندان های تیزی که به راحتی استیل را پاره می کنند بازی کند، بسیار عجیب است.

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

مرد ی با چشمان از حدقه بیرون زده ( کلودیو پینتو)

کلودیو پینتو می تواند هر دو چشم خود را تا 4 سانتی متر از حدقه بیرون بیاورد یعنی چیزی در حدود 95 درصد. او در فکر شکستن یک رکورد جهانی است. او تحت آزمایش های بسیاری قرار گرفته اما پزشکان می گویند تا به حال کسی را ندیده اند یا نشنیده اند که بتواند این کار را مثل او انجام دهد. او می گوید " این کار برای کسب در آمد بسیار راحت است، من هر یک از چشم هایم را تا 4 سانتی متر از حدقه بیرون می آورم. این هدیه ی خدا است و من احساس خوشبختی می کنم."

 


نظرات شما عزیزان:

عاشق خسته از عشق
ساعت10:45---14 شهريور 1390
سلام
واقعا انسانای عجیبی هستن
اگه به کافه ی عشق من سر بزنی خوشحال میشم
وبلاگتم خیلی 20
حتما بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط علی بهمنی