SWAN
مطالب و عکس های جدید




تاریخ: جمعه 26 اسفند 1390برچسب:تورم,سیاسی,خبر,کاریکاتور,
ارسال توسط علی بهمنی

جام جم: دانشجوي ۲۰ ساله‌اي كه يك موش «همستر» خانگي را در ماهيتابه سرخ كرده بود ، به جريمه نقدي و شركت در كلاس‌هاي گروهي روان‌شناسي محكوم شد.

اين دانشجو كه با شكايت انجمن حمايت از حيوانات به دردسر افتاده، متهم است موش خانگي هم اتاقي اش در خوابگاه دانشجويي را در يك ماهيتابه انداخته و با ريختن روغن سعي كرده او را سرخ كند.

با مرگ حيوان و شكايت هم اتاقي اين دانشجو، او دادگاهي شد و با مطلع شدن انجمن حمايت از حيوانات اين پرونده وارد مراحل تازه‌اي شد.

دانشجوي پاكستاني الاصل كه در كمبريج انگليس درس مي‌خواند مدعي است اصلا فكر نمي‌كرده جان اين موش تا اين اندازه اهميت داشته باشد و اين كار را تنها براي تفريح انجام داده است.

اكنون دانشجوي خاطي مي‌بايد در دوازده جلسه روان‌شناسي شركت كند تا ضمن ريشه‌يابي علت رفتار عجيبش با حيوان بي‌آزار با راه‌هاي مدارا با حيوانات آشنا شود.

منبع : BBC




تاریخ: جمعه 26 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط علی بهمنی

هفت جزء یا بیشتر که با حرف سین آغاز می‌شوند که معمولاً به نماد مفاهیمی چون نوزایی، باروری، فراوانی، ثروت، و مانند آنها گفته می‌شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در سفرهٔ هفت سین معمولاً هفت جزء یا بیشتر که با حرف سین آغاز می‌شوند قرار می‌گیرد که معمولاً از مجموعهٔ زیر انتخاب می‌شوند: سیر، سیب، سبزه، سنجد، سرکه، سمنو، سماق، سنبل، سکه، سپند، سپستان، سوهان، سوسن، سرمه، سنگک، سبزی، سیاهدانه. از این سین‌ها و (نیز اجزاء دیگر این سفره) معمولاً به نماد مفاهیمی چون نوزایی، باروری، فراوانی، ثروت و مانند آنها گفته می‌شود.
بعضی نیز این اجزاء را به خدایان ایران باستان، بالاخص آناهیتا و سپندارمذ، ایزدبانوهای آب و خاک، نسبت می‌دهند. سبزه از اجزای اصلی سفره شمرده می‌شود و معمولاً از گندم، یونجه یا عدسِ سبز شده است که ممکن است بر کوزه سبز کنند.
از دیگر اجزای خاص‌تر این سفره می‌توان از سمنو و سنبل نام برد که در مواقع دیگر سال کمتر وجود دارند.




تاریخ: جمعه 26 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط علی بهمنی

عصرایران - محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهور در جلسه سوال مجلس ، به هیچ کدام از سوالات مجلسی ها جواب نداد و کوشید یک ساعت زمان خود را با شوخی و خنده و کلی گویی و "پرسش به جای پاسخ" ، پر کند و با گفتن سخنانی مانند این که دم عید است کمی شوخی کنیم و دور هم صفا کنیم و نظایر این ، نشان داد که هنوز یک رئیس جمهور غیرپاسخگوست.
 

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 26 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط علی بهمنی

یه عکس بی نظیر از کعبه خانه ی خدا  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت




تاریخ: چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط علی بهمنی

هشدار مدیرکل ثبت‌احوال درباره تغییر گرایش در انتخاب نام‌ها

 


رها،‌ ستایش،‌ باران ‌و.. ‌خارج ‌از ‌عرف ‌مذهبی ‌هستند

 

خبرگزاری ایسنا: محسن اسماعیلی، نسبت به آمار بالای ثبت نام هایی چون باران، هستی، سارینا، عسل، الینا، آرین، آرمین و آرش در سال ۱۳۸۹در ایران هشدار داده و گفته است که این اسامی خارج از عرف مذهبی و اسلامی هستند.

 

مدیر کل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور در این خصوص گفته است: «سلیقه جامعه در انتخاب نام تا حدودی نسبت به گذشته تغییر کرده و این تغییر یک هشدار است... با توجه به فرهنگ جامعه، انتخاب نام برای فرزندان باید بر مبنای عرف مذهبی و اسلامی باشد.»

 

بر اساس آمار سازمان ثبت احوال کشور، در میان ۵۰ نام برتر دختر در سال ۸۹ که بر اساس تعداد دفعات ثبت تنظیم شده است، نام‌هایی چون سارینا، الینا، ملیکا، یلدا، هلیا، باران، نرگس، مهسا، عسل، هانیه، نازنین، آیناز، کیانا، باران، آیدا، سوگند و پریا به چشم می‌خورد.

 

پنج نام اول این فهرست به ترتیب به فاطمه (با بیش از پنج هزار و ۲۰۰ بار ثبت)، زهرا، ستایش، هستی و زینب تعلق دارد.

 

در میان ۵۰ نام برتر پسران نیز می‌توان به نام‌هایی چون پرهام، پارسا، آرین، آرش، ماهان، شایان، ایلیا، بنیامین و دانیال اشاره کرد.

 

همچنین بر اساس آمار این سازمان در سال ۸۹، نام‌های امیرعلی (با بیش از سه هزار و ۳۰۰ بار ثبت) و ابوالفضل به ترتیب رتبه اول و دوم این فهرست را به خود اختصاص داده‌اند




ارسال توسط علی بهمنی
ارسال توسط علی بهمنی




تاریخ: چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:اینترنت,سرعت,سرعت اینترنت,ADSL,اینترنت ملی,
ارسال توسط علی بهمنی

کارت تبلیغاتی! یک کاندیدا در قم

 
 


 

لطفا به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط علی بهمنی