SWAN
مطالب و عکس های جدید

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

لطفا به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط علی بهمنی
ارسال توسط علی بهمنی




تاریخ: دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط علی بهمنی

جرات داری بگو بالای چشت ابروی

عکس های طنز و دیدنی روز (335) www.taknaz.ir




تاریخ: دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:عکس جالب,عکس,عکس خنده دار,عکس باحال,,
ارسال توسط علی بهمنی

اگر حسابی اعصاب‌تان به هم ریخته، موز بخورید
 

زمانی كه دیدید دكمه‌های لباس‌تان درست بسته نمی‌شوند، بروید سراغ موز. تحقیقات نشان داده یك موز متوسط 105 كالری و فقط 14 گرم قند دارد. همین مقدار شما را سیر كرده و قند خون را به شكل ملایمی بالا می‌برد. در ضمن همین موز 30 درصد ویتامین B6 مورد نیاز روزانه را تامین می‌كند. این ویتامین باعث می‌شود مقدار سروتونین تولید شده مغز اندكی افزایش یافته و توان مقابله با شرایط دشوار و اضطراب‌ها را در شما افزایش می‌دهد.
 
 
لطفا به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب...
ارسال توسط علی بهمنی

 جزئیات و خبر های سانحه تصادف علی دایی

 سرمربی تیم فوتبال راه آهن که پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با وسیله شخصی به تهران باز می گشت دچار سانحه رانندگی شد و به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد..

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی که پس از شکست ۳ بر ۲ راه آهن برابر سپاهان اصفهان به همراه برادرش محمد و دستیارش میاچ با وسیله شخصی از اصفهان عازم تهران شده بود در حوالی کاشان دچار سانحه رانندگی شد که در این سانحه علی دایی دچار صدمه دیدگی جزئی از ناحیه سر شد و برای مداوا به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد.
بر اساس اطلاعات خبرنگار مهر، میزان صدمه دیدگی سرمربی تیم فوتبال راه آهن خیلی جدی نیست و وی پس از مداوا از بیمارستان مرخص خواهد شد.

دایی به اتاق عمل رفت

دقایقی پیش علی دایی برای انجام عمل جراحی به اتاق عمل برده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی که بر اثر حادثه چپ کردن خودرو در منطقه بادرود واقع در نزدیکی کاشان از ناحیه سر و گوش دچار آسیب شده بود برای انجام عمل جراحی ترمیمی روی پوست به اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد.

تیم پزشکی متخصص متشکل از حسین غنی، مسعود جواهری، اسماعیل فخاریان، حمیدرضا خیاط کاشانی، عبدالرحیم کاشی، محمدرضا لطفی‌نیا و ستوده به عنوان پزشک بیهوشی وظیفه این عمل جراحی را به عهده دارند.

سرمربی تیم راه‌آهن امشب پس از بازگشت از اصفهان به همراه برادرش و مربی این تیم با خودروی شخصی در جاده اصفهان کاشان در نزدیکی منطقه بادرود چپ کرد و راهی بیمارستان شهید بهشتی کاشان شد.




ارسال توسط علی بهمنی

سرآغاز جشن نوروز، روز نخست ماه فروردین است و به دلیل اینكه برخلاف سایرجشن‌ها برابری نام ماه و روز را به دوش نمی‌کشد بر سایر جشن‌ها‌ی ایران باستان برتری دارد.

برترین ها :سرآغاز جشن نوروز، روز نخست ماه فروردین است و به دلیل اینكه برخلاف سایرجشن‌ها برابری نام ماه و روز را به دوش نمی‌کشد بر سایر جشن‌ها‌ی ایران باستان برتری دارد.
در مورد پیدایی این جشن افسانه‌های بسیار است اما آنچه به آن جنبه‌ رازوارگی می‌بخشد آیین‌های بسیاری است که روزهای قبل و بعد از آن انجام می‌گیرد.

 

لطفا به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی بهمنی

منبع : http://www.alef.ir/vdcguu9q7ak9tx4.rpra.html?147278

لطفا به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 26 اسفند 1390برچسب:توبه,مجلس,سنا,
ارسال توسط علی بهمنی

غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام اخطار اصل ۸۸ قانون اساسی گفت: طبق اصل ۸۸ رئیس جمهور یا وزیر موظف اند برای پاسخ به سئوال نمایندگان در صحن علنی مجلس حاضر شده و به سئوالات پاسخ دهند.
رئیس کمیسیون طرح ویژه تحول اقتصادی افزود: رئیس جمهور در جلسه امروز به سئوالات پاسخ نداده و برخلاف آیین نامه طرح سئوال کرد.
این طراح سئوال از رئیس جمهور در واکنش به پاسخ های احمدی نژاد به سئوالات نمایندگان گفت: رئیس مجلس باید دستور دهد تا کار حقوقی دقیقی روی سئوالات نمایندگان و پاسخ های رئیس جمهور صورت گرفته و بیانیه ای از طرف مجلس در این خصوص منتشر شود.
در ادامه مصباحی مقدم با بیان اینکه رئیس جمهور در سخنانش سئوالات نمایندگان را تحریف کرد، اذعان داشت: رئیس جمهور به سئوال نمایندگان در مورد ۱۱ روز خانه نشینی خود نیز پاسخ نداد و گفت:" احمدی نژاد و استراحت!" رئیس جمهور باید نسبت به این عملکرد خود معذرت خواهی می کرد.
 

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی بهمنی